Das neue Forum des R4-Club findet Ihr unter www.R4-Blog.de



Das ist das alte Forum des Renault 4 Club Viersen 1985 e.V.


suche R4


Name Nachricht
mikko


suche R4, 21.Dec.2003 22:04


hallo! suche R4 in gutem Zustand, gern mit weniger km-Stand. bin ei R4-Freund aus Finnland.
rapha


RE: suche R4, 22.Dec.2003 15:02


Hallo, I'm living in Belgium (Luttich) and i have to sell my 4L of the year 1972 (27.000 km, real), white. It was he car of my great-father). Motor is perfect. Drive all the days. I ask 1.500 euro to discuss.